kızlar merhaba 😔 1 ay 9 günlük bebeğim var önce sarılık olduğu için mama verdik sonrada gögüslerim yara olup kansynca tam düzgün emziremedim o arada sütüm azaldı şuan tekrsr coğalmsys basladı fakat bu sefer bebeğimi mamadan vazgeciremiyorum emiyor doymayıp mama istiyor nasıl vazgecirebilirim 😔