Oglusm Doktorumuz antibiyotik ve sekrol şurup verdi 3. Günümüz öksürüğü daha da arttı sanki doğal yöntemle neler yapabilirim öksürüğü için 😖
MinnakAsel Oglusm bizde 17 ayligiz hemen hemen bizimde çok şiddetli olmasada öksürük ve hiriltisi var canım burnunu açıp sırtına pat pat vuruyorum atıyor o balgamı hemen ve rahatlıyor her iki deliginide yan yatırıp siringayla açıp hemen ters çevirip pat pat yapıyorum avuç içiyle sırtına
Tortilla_ Oglusm Tereyağı veya zeytinyağını biraz ocakta ısıtın. İcine pekmez koyup sabah akşam içirin. Geçmiş olsun şifa olur insallah
Ebrulideniz Oglusm 19 aylık kızım. tusimed bitkisel şurup benim kızımda etkisini gösterdi iyi geldi düzensiz kullanmama ragmen deneyin isterseniz
Oglusm MinnakAsel Fizyolojik serum kullanıyorum bende burnuna balgamını cıkarıyor öksürürken ama geri yutuyor
MinnakAsel Oglusm Kakadan atiyodur benimkide ağız yoluyla çıkarmıyor yutuyor ama hiriltisi geçiyor çok geçmiş olsun bebislerimiz hastalanmasın çok zor
pnrbyrk Bağlamlı öksürürkten korkmayın bronşlarını temizliyor o şekilde antibiyotik etkisini zaten kullanımı bittikten bi iki gün sonra gösterir yani antibiyotik hemen etki yapmaz ıhlamur demleyip verin bronşların açılmasını iyi gelir rahatlatır