Kızlar benim dikişlerim bir hafta bantla kapalıydı çarşamba günü açıldı üstündeki bant, baktım en başta bi ip vardı başka da ip yok en son kısmından ip sarkıyordu ufak. iki gün önce duş aldım yine bir şey yoktu bugün duş alayım dedim bölgede kızarıklık var ve ipte irin gördüm ipi hafif çekeyim dedim çektikçe iltihap geliyor içinden doktorum da bugün çalışmıyor başına gelen var mı ağrı da var 2-3 gündür etlerim acıyor sanki