Gulerrrr Cok normal 1 yil duzensiz olmasi veya hic olmamasi cok normal kizim 1 yasinda ilk adetimi 4.5 aylikken oldum daha sonra 2 kez 2 ay arayla oldum daha sonra simdi 4 aydir oluyorum ama şoyle oluyorum mesela: 11 haziran-20 temmuz-23 agustos-28 eylul daha bitmedi yarin abdest alicam artik sanirim yavas yavas duzene girer diye dusunuyorum bende sezeryan oldum. Normal dogum yapanlarda bile bu sorun var kimisi duzenli olur kimisi hic olmaz kimiside ben gibi olur hatta hic adet olmadan once bi arkadasim benim kadin dogumcuma gitmisti ona sordurtmustum muaneye gelsinmi diye bi skr demistim gelmesine gerek yok hormonlar henuz duzene girmedi cok normal olmamasi demis doktorum ve oyuzden gitmedim