_Nehirim_ 3 ay olucak doğum yapalı gebe iken hiç dökülmüyordu ama şimdi ağza alınmayacak kadar çok dökülüyor ya 🤷🏼♀️ https://imgyukle.com/i/7bhJ6 araştırmalarıma bakarak en çok bunu öneriyorlar kullananlar varmı işe yaradı mı veya başka öneriniz varmı 🌸
[silindi] _Nehirim_ kullandım doğumdan sonra bende çok işe yaradı. Tavsiye ettiğim kişilerde beğendi işe yaramış.
Yamanikomm _Nehirim_ bende bunu alicaktim.com arastirdim hatta burdada post acmistim sonra almadim dp aldim.tuzsuz sampuan ve bence cok etki etti ama tabi vitaminde kullaniyorim
Semracan _Nehirim_ evet dökülmeyi durduruyor fakat saç beyazlatıyor bnm hiç beyazım yoktu şimdi baya var şampuandan sonra oldu internette yorumlarını görünce farkettim saç boyayan biri değilim birde
Yaseminnnnn93 _Nehirim_ ben kullandim kesinlikle tavsiye ediyorum bende cok araştırıp aldim bunu kel olacam sandim biran ama 1 ay sonra duzelmeye basladi hemen etki etmedi oneriirm
ozsez85 _Nehirim_ ille bir ürün gerekli mi bilmiyorum ama ben saç dökülmesine normal bir şampuanın içine biraz çam terebentin yağı koyarak çözüm bulmuştum
Mihrimah_20 Merhaba, bende sipariş verdim dün ilk defa kullandım. Doktorumda bana bu şampuanı önermişti. Faydası olursa yazacağım, ilk yıkamada bile az da olsa azaldı gibi geldi saç dökülmelerim.
_Nehirim_ ozsez85 işe yaradı yani işte bende illa bu ütün olsun demiyorum ama anacak bunu buldum netten 🤷🏼♀️