Oglumunannesiyim İdararindan az kan geliyor sizdede oldumu acaba ebeye sordm normal geçiyor dedi çok olmaya başlarsa doktor a götür dedi
Tortilla_ Oglumunannesiyim Yeteri kadar besleniyor mu . Benim kızımda da olmustu. Sütüm yoktu emdikçe çoğalır diye gün içinde mamayı vermedim beni emsin dedim yeterli beslenmediği için susuz kalmış . Bende gün içinde mama vermeye geri başlamıştım.
akidesekerii Oglumunannesiyim Doktoru arayıp sorun ama yetersiz beslenmeden olabilir mi acaba ? Kan mı emin misiniz yoksa turuncu leke gibi mi bezinde ?
dontsleppyunhappy Oglumunannesiyim bebeğiniz kız mı. Kız bebeklerde vajinal akıntı ve biraz kanama normalmiş çünkü annenin hormonlarını aldığı için. Bizde sadece akıntı olmuştu kan yoktu ama doktorum beni uyarmıştı olabilir diye. Siz doğum yaptığınız hastanede ki çocuk doktoruna bı götürün sorun.
Oglumunannesiyim dontsleppyunhappy Bebegim erkek ebeye sordm da normal ama cogalirsa doktora girur dedi bakalim
Asil_egem Oglumunannesiyim kırmızı mı turuncu mu canım bizde de olmuştu 5 günlükken turuncu sütüm gelmemişti daha susuz aç kalıyor şuan geçer dedi ve geçti çok şükür
Asil_egem Oglumunannesiyim benim bebeğimde olmuştu canım aynı günlerdeydik senin dediğinle doktor genelde oluyor dedi