ebru1525 5 aylık olduk. Maalesef 4.ayda uyku gerilemesi diye bir durum var bende yaşadım. 3.ayın sonlarında başlayıp 4.ayın yarılarında kesildi. Uykuyu tam alamadığından ağlıyor olabilir veya dediğim gibi atak haftasından olabilir. 4.ay cidden bi değişik bebeklerin büyüdüğü önemli bi evre