Cagancinar Kızlar bebekler küvezden çıkınca birinci gün olarak sayılıyormuş acaba 40 çıkmasını ne zaman yapmam gerek doğduğundan itibarenmi saymam lazım yoksa küvezden çıkınca mı
NorthLight Cagancinar 40 çıkması diye bi sey yapmanıza gerek yok, 40 meselesi anne içindir çocuk için değil. Nihat hatipoglu nun bu konuda yorumu var youtube tan izleyebilirsiniz
Irmakprensesinannesi Cagancinar bisey yapmanıza gerek yok 40 i çıktığında bebek yikandiginda onun suyuyla sizde yıkanın abdest alın o kdr benim kızım da 10 gün kuvezdd kalan erken doğum dan şuan 58 günlük 2 gün sonra 2 ayı biticek