Hatcerduran 40+3 ile doğum yaptım bebeğim kaka yuttu su an solunumu cihazından ayrılmış fakat sindirim iyi değilmiş. Her öğün 5 cc alıyormuş. Emme refleksi zayıfmış. Bu durumu yaşayan var mı? Kaç gün küvezde kalir?
Yeniannee23 @Hatcerduran merhabalar bu süreci nasıl atlattiniz acaba benim bebeğimde 39+5 günlük doğdu 40 gündür hastanedeyiz. Günlük 5 CC icebiliyo
Hatcerduran @" Yeniannee23 Hemşireler mama takviyesi uyguladı, biz 7 gün kaldık hastanede. Ben evde sağma makinesi ile sütümü getirdim. Sıcak havlu kapatip sagiyordum anne güçlü olunca çocuk daha çabuk toparlıyor