
Biz ilk defa dun 2 numara aldık. Ama içindeki şeyler kuçuk birşey ler var resim de de belli oluyor. 2 numara mamalarda bunlar var mı bilmediğim için soruyorum bunlar ne ki
1 numara da böyle birşey yoktu
Bebeğim dunden beri de çok kötü sadece ağlıyor ateşi çoktu bundan dolayı olabilir mi?