minikbebekim alerji testi yapılıyor küçük büyük farketmiyor. Benim kızımın da 3 4 aylıkken boynunun alt tarafı ciğer gibi kızarıyordu pişik falan değil yani. Van bölge eğitim e götürdük oraya yakındık sırtından 8 veya 6 tane iğne gibi bir şey batırıyorlar hepsinin ucunda değişik maddeler var biraz bekleyince neye alerjisi varsa çıkıyor. O zaman sadce emdiği için ben diyet yapmıştım. Bir de geçenlerde gittik yine bacaklarında egzama cıktı ben anladım ama alerji testi istedik bu sefer sadece kandan baktılar ve hicbir şeye çıkmadı ama ben kandan bakılana güvenmiyorum. Ne zaman içinde ev yoğurdu olan bir şey yese bez bölgesi ateş gibi yanıyor ve kıpkırmızı oluyor ama doktor çıkmamış dedi nasıl iş anlamadım. Yanı eğer bulunduğunuz yerde çocuk alerji ve immünoloji bölümü olan hastane varsa mutlaka oraya götürün o bölüm daha güzel inceliyor. Ben zamanında alerji testi nasıl yapılıyor kaç aylık vs. Diye çok araştırdım ama pek bir şeye ulaşamamıştım ondan uzun yazdım. Geçmiş olsun yavrunuza🧡