Merhaba arkadaşlar, oğlum 17 aylık, 4 köpek dişi birden çıkıyor. Ağzının salyasını tutamıyor çocuk, ağzını elleyemiyor ağrıyor sanırım. Ateşi 37,9 a kadar yükseldi 2 gecedir uyku yok iştah yok🤦♀️ Calpol veriyorum sadece ateş yükselince birde ılık banyo. Sürekli memede, memeyi bıraktığı an kalkıyor dalamıyor. Sizlerinde başına geldi mi? Ne iyi gelir önerileriniz var mı?