91817161 Bazen bazı konularda çok önyargılı olunmasına anlam veremiyorum. Soranın gerçekten ihtiyacı olup olmadığını bilmiyorum ama borcunu ödeyememek parasız kalmak, çocuğuna istediğini alamamak, yeterli sağlık imkanlarından yararlanamamak, devlet hastanesinde doktorlar birazcık daha ilgilensin diye 40 takla atmak gerçekten zor. İnsan bazı şeyleri yaşamadan anlayamıyor ne yazık ki. Allah hiçbir anneyi evladıyla ve maddi anlamda yetersizlikle sınamasın. Ve büyük hastalıklar vermesin…