selinkp her doktorun farklı yaklaşımı var ama ben hemen mama denmesini doğru bulmuyorum. Benim bebeğim 3.ay kontrolünde gittik 450 gram almıştı. Doktor ne az almış dedi, ne mama dedi, çok güzel anne sütü çok yeterli dedi. Ben sordum ama alt sınır değil mi, persentil tablosunda çok iyi değil falan. Hayır diyor bebeğin çok sağlıklı, gelişimi çok iyi. Kilo dışındaki diğer gelişimine de bakıyorum diyor. Benim bebeğim 3 ay 10 günlükken tam tur döndü mesela, 2,5 aylıkken yan dönüyodu. Kafasını vs tutması iyiydi, sosyal bi bebek. Bunlara bakıyor doktor kiloya değil de. Bazı doktorlar da 700 gram almış bebeğe mama veriyolar. 🤷🏻♀️