Kızım günlerdir hasta önce kusma ishal hemen ardından grip öksürük başladı 4 gün oldu öksürük geçmiyor uyuyamıyor ağlıyor sürekli banada geçirdi kafayı yicem bu öksürüğe ne iyi geldi çözümü olan var mı çözümü iğne olabilir mi şuruplar fayda etmiyo belliki