beyyza77 Hanımlar merhaba oğlum 3.5 aylık tatilde mecburiyetten yanımda yatırdım 1 hafta şimdi sürekli yanımda sarılarak uyumak istiyor yatağına koyunca uyanıp ağlıyor onu yatağında uyumaya nasıl alıştırırım tekrardan?