Yigitannesii https://imgyukle.com/i/7lM2Y 6 ay 26 günlük. 3 gündür ceviz tadımı yaptırmıştım ondan oabilir mi ? Birde atesliydi inatçı bı ateşi vardı gecti
Reyna Yigitannesii 6. hastalık geçirmiş. inatçı ateşten sonra vücutta böyle döküntü çıkar ve biter önemli bişey değil atlatmış
Fatmanrxx27 Yigitannesii ateşten sonra döküntü oluyor ama cevizden de olabilir tekrar vereceğiniz zaman dikkat ederek verin tekrar olacak mı diye
Yigitannesii Makaron_88 evet bı deniyim demiştim 7 ye yaklaştık diye şimdi emin olamıyorum cevizden mi diye
Makaron_88 Yigitannesii cevizden değilse bile 7 ayı geç ortalarında yavaş yavaş ver çünki alerji riski olan bir ürün
limonlukarpuzzz Yigitannesii cevizi bize doktorumuz 7. Ayda bile başlatmadi doktor kontrolunde yenmesi gereken bir besin.. Hastalik geçirmis gecmis olsun..
Yigitannesii Makaron_88 aynen haklısınız onsallah cevizdendir bir daha vermem uzun süre zaten muzada alerjisi var
Mayisannesi34 Yigitannesii 6. Hastalık bu bir kaç güne gider döküntüler de 😊 atlatmışsınız geçmiş olsun
06082020 Benim kızımda 6.ayinda bu şekilde hastalanıp ateslenmisti sonra alarjisi olduğunu öğrendik isterseniz bi doktora gösterin ihmal etmeyin kızımda süt ürünleri tavuk yumurta alarjisi çıktı
Yigitannesii Sarikuzumalp inşallah o kadar istahlidir ki normalde şimdi mamasini bırakması yada icememesi çok uzuyor
Mayisannesi34 Yigitannesii evet hastalığın son evresi döküntüdür o da bir kaç güne geçiyor 😊 ateş zor olan kısmı
Oznurcoskun Yigitannesii 6 hastalık gecirmiş canım döküntüler ne fazla bir haftaya gecer bizde yasadık doktorlar bile iyileşmeye yakın teshis koyuyorlar