Beyzgktt Hanımlar bebeğimin kaşının ortasında konak oldu yağ sürün diyorlar ama tüyleri beslediği için ortasındaki görünmeyen tüyleri beslerse diye aklıma geldi 😶 sizce olabilir mi ya da uyguladığınız başka bir yöntem oldu mu
masal0918 Beyzgktt benim kızımında olmuştu zeytinyağının asitini alarak sürdük ama malesef besledi ve çoğalmıştı mustelanın konak önleyici şampuananı aldık üçüncü gün geçti.
Ltblgrnk Beyzgktt benim kızımda da çok oldu nemli tutmaya çalış geçiyo merak etme ben mustelanın nemlendiricisi sürüyodum ama çok da sürmedim bi süre sonra geçti zaten