Furug ilk evimde şu an oturduğum evimide inşaatken aldık şu an ki bitmişti iskansız evde faturalar ortak geliyor maalesef eski oturduğum binada hala iskan yok şimdi oturduğuma yerleşmeden iskan alındı sular ayrıldı ancak elektrik hala ortak ve ben evlendiğimizden beri ne kadar elektrik faturam olacağını bilmiyorum 150-160 arası ödüyorum aslında iskan alalı 1.5sene oldu ama elektrik süreci ağır işliyor imkanınız varsa iskanlı alın asansör kullanımı bile iskansızda sorun olabiliyor biz eski binada süzme sayaç takmıştık ama yine kat mülkiyetine göre inşaat elektriği ve suyu fazla oluyor