Günaydın hanımlar 🥰 sabah sabah bu aşk ısırıkları ne diceksiniz tabiki benim minnak kızçem 😂 22 aylık olur kendileri aşırı derecede ısırma huyu var 🥺 ne yapacağımı şaşırdım uzun süredir böyle eşimin de benimde her yerimiz mosmor. Hatta dün eşimin gögsünü ısırmış etini kopardı. Geçen gün tam göbek deliğimi ısırdı şuan mosmor baldırlarımı falan hiç söylemiyorum 😂 20 gün içinde doğum yapacağım valla utanıyorum artık gören yanlış anlayacak diye. Çok dikkat ediyoruz ama bir anda yakalıyor bir de öyle kızınca falan değil mesela çok mutlu oldugunda, sarıldığında, oyun oynadıgımızda falan ısırıyor. Tepki vermemeye çalışıyoruz, ısıracağını anlayınca hemen dikkatini dağıtıyoruz, oyun sanıyor galiba anlatıyoruz doğru bişey olmadıgını ama yok 🤷♀️ anlıyor da bizi bazen kızıyorum istemsiz bir şekilde ısırdım ısırdım diye gülüyor 😬 varsa önerileriniz alırım nasıl kurtulacağız bu ısırma huyundan