Kızım bir aylık. İlk başlarda hiç böyle bir şey yoktu ama son zamanlarda emerken sürekli süt genzine kaçıyor. Tazyikli diye sağıp sonra memeyi vererek bebeği kendime yaslayarak falan emzirmeye gayret ediyorum biraz azalıyor o zaman. Ama uyuyakalınca kesin kaçıyor yine. Ne yapacağımı şaşırdım. Tecrübeli olanlar bir fikir verin ne olur ödüm kopuyor bir şey olacak diye.