Arkadaşlar 11 ağustosta hasta olmuştum ben ama 23 ağustosa kadar beraber olmadık 23 ağustos günü beraber olduk ve aradan biraz zaman geçti devlet hastanesine gittiğimde bebek yok kalp atımı yok kese boş denildi bende özele gittim kalp atımıda vardı çocukta gözüküyordu ama doktor bana 6 hafta 4 günlük dedi bende dedim 6 haftalık gebelik olması için 17 ağustos veya 21 ağustosta hasta olmam gerekmiyormu dedim biz beraber olalı 39 gün oluyor ama ultrason da 45 günlük çıkıyor acaba ultrason yanıldımı yada bebeğin gelişiminde bir sıkıntı mı var anlamadım