7 ay 18 günlük kızım akşam mamasını yedi yattı 9-10 civarında sonra gece uyandı durdu uyuttum 4.30 da uyandı uyumadı ağlayıp durdu zor sakinleşti emziriyorum istemiyor zorlamak istemedim kedine zarar vermesin diye mama yaptım eşime verdim yedirdi 5 gibi uyuduğunu 7 gibi kalktığını söyledi ben tabi uyumuşum bayılacaktım yoksa sizin bebeğiniz de böyle mi ? atak haftasında mıyız bu aylar nasıl geçiyor ? bu iyi günlerim mi yoksa dahası var mı ?