Herkese merhaba,
Kızım 15 aylık ve yaklaşık olarak 4 aylıkken sallamaya başladım. Hareketli olduğundan beşikte sallanarak bile uyutamıyorum sadece ayağımda uyuyor artık ve ben buna bir son vermek istiyorum. Bizim gibi olup sallamayı bırakmayı başarabilen annelerin önerilerini bekliyorum , nasıl bir yol izlediniz acaba 😇