Mom8763 anneyimm82 teki işe yaramadı diye ben 2 sini kullanmaya karar verdim böylelikle daha kolay gaz çıkıyor
Zasya anneyimm82 benim kızım da 27 günlük kolik, burda bu ilacı duydum wşim bulabilirse bugün yarın alacak, yenidoğan bebekler de kullanılıyor diye duydum burda
Zeynep-mina12 anneyimm82 yok canım İnan üstten biraz kullanıldı olduğu gibi duruyor yA bizde nurse Harveys şurup işe yaradı
anneyimm82 Zeynep-mina12 bana da SAb simplex iyi gelmişti yine gazı oluyordu ama en azından alttan gazını çıkarttırıyordu buna daha iyi dediler diye alayım dedim
Ozgeakah anneyimm82 o kadar para verdim aldım gündüz olanını bebeğim tüm gece uyumadı daha çok kıvrandırdı asla iyi gelmedi onu kullandığımda ateşi bile çıktı