GokSuM Doktora götürüp ekstradan mı soruyorsunuz, götürmeden mi soruyorsunuz? Öksürük çocuklar için tehlikeli bir hal alabilir doktorun görmesi şart. Ciğere inip inmediğine göre ilaç veriyor.
ilknur_acr94 GokSuM doktora götürdüm tabiki. İlaç kullanıyoruz. Ekstra ne yapabilirim diye soruyorum.
GokSuM ilknur_acr94 anladım, çöm geçmiş olsun. normalde ben kendime süt ve sarımsağı kaynatıp bal ekleyerek içiyorum iyi geliyor ama 1 yaşına verilmez bence. En azından ben kızıma vermedim. Büyüdüğünde kullanmak için elinizde bulunsun. Biraz da üstte kalsın diye yazıyorum gerçi umarım iyi tarifler gelir 😊
Tortilla_ ilknur_acr94 Tereyağ veya zeytinyağını ocakta biraz ısıtın. İcine pekmez koyup sabah akşam içirin. Şifa olur insallah geçmiş olsun