Sarikuzumalp tam olarak düzenimiz buydu. Sabah 8-8:30 kalkış , öğlen 1-1:30 uyku , akşam 9:00 uyku .. son zamanlarda uyumak istemiyorum diye baya direniyor nasıl ağlıyor. Hadi öğlen uyutmadim , akşam uyuttum 10:30 ve 1 saat sonra kalkıp ağlıyor , neye ağladığı belli değil .diş desem değil gözükür de yok , rahatsız değil , gözler kapalı ağlıyor. 30 dakika , 1 saat arası ağlayıp su isteuip ninni açar mısın deyip uykuya dönüyor. Bilmiyorum ne bu durum , çok üzülüyorum. Doktorumu İstanbul da ben doğu görevinde. İnanılmaz yıprandım 😔