günaydın kızlar. vucut ağrım ve halsizliği olduğu için acile gittim soğuk almışsın dediler popodan iğne yapıldı. emzirdiğimi söyledim sorun olamz 1-2 saat emzirme dediler. sütümü sağıp atmam gerekir mi,bilen var mı aranızda? onu sormayı unuttum doktora😞