İki gündür sütüm azaldı halbuki iki gün önce tazyikli geliyordu çok mutluydum. Dün gece ciddi azalmıştı sagdim sağ ve soldan 60 CC anca geldi bebeğim de uyuyordu. O sırada bebeğim uyandı acikti ben de tam yeni sagdığım için memede süt kalmayınca biberonla verdim uykulu nasılsa bir şey olmaz diye. Sabah bir sürü süt artırici sey yedim içtim ( Bestlak, anne çayı vs ) alerji diyetindeyim onun da etkisi olabilir mi blmyrum ama sütüm gelmedi ve çok stres oldum. Az önce de tekrar bebeğimi emzreyim dedim ama baktım almıyor memeyi ağlıyor çığlık kıyamet napacagimi blmyrum oguruyor memeye gelince zaten süt de kalmadi daha 2 aylık psikolojim bozuldu sabah beri ağlıyorum sütüm yok diye zaten moralim bozuktu 😖