Merhaba hanımlar ,
3 aylık bebeğim bar biraz üşütmüş hırıltısı var burnu dolu belli serum fizyolojik ve aspiratör ile temizlemeye çalışıyorum ama işe yaramıyor galiba doktorlar izotonik su ya da serum fizyolojik ile temizlik yapın diyorlar ya yapabilen var mı ben korkuyorum biraz ciğerine kaçarsa ya da bişey olursa diye siz nasıl yapıyorsunuz acaba ?