Eylulunannesiiii Kızım 10 gün önce 1 yaşına girdi. İnek sütüne alıştırmak istiyorum en azından uyumadan önce içip karnı tok uyusun istiyorum ama naptıysam içmiyor sütü. Nasıl alıştırabilirim tecrübeli anneler varsa yazabilir misiniz lütfen 🤗
Eminos Eylulunannesiiii uyumadan once sut vermeyin tuvalet egitimi zamani zorlanirsiniz gerekirse corba muhallebi yedirin bide sut gaz yapar ondan da uyumaz sutu sabah kusluk gibi icirin icirmek isterseniz gazini atmis olur biz yetiskinler bile sut icinde karnimiz sıkışır
EslemEva_23 Eylulunannesiiii canım içine 2 tane bebe bisküvisi koy ben evde yapıyorum bisküviyi birde bir çay kaşığı keçi boynuzu tozu koyuyorum severek içiyor keçi boynuzunu doktorumuz söyledi
balprensesi Eylulunannesiiii içerisindeki laktoz bebeklerin bagırsaklarını yorabılır ne kadar gec o kadar ıyı doktorunuza danısaraz azar azar vermeyı deneyın mesela benim laktoz alerjım varmıs bana kucuk yasta verdıklerı ınek sutu syuzunden hep bagırsak sorunları yasıyorum
SaricivcivAnnesi4 Eylulunannesiiii Normal insan bile 1 su bardağı içmesi gerekiyor çocuğa 2 su bardağı çok hem 2 yaşından önce kansızlık kemik erimesi yapio canim