Yorgunannee_dd Kızlar sorum başlıkta bir gecesi varmış birde normali hangisi etkili kullandınız mı ??
Yorgunannee_dd Yorgunannee_dd yorumlarına baktım çok memnun kalan yok 10 kişide 3 kişi işe yaradı demiş
btlarn14 Yorgunannee_dd Yorgunannee_dd ben gündüz olanını kullandım ve çok memnun kaldım en iyi gaz damlası kesinlikle anında etki ediyor
Yorgunannee_dd Yorgunannee_dd oğlum gündüz uyuyor geceleri sürekli ağlıyor gazını çıkaramıyor gündüz gayet güzel çıkarıyor
Yorgunannee_dd Mom8763 gündüz hiç sıkıntımız yok gece aşırı zorlanıyor. Nasıl memnunmusunuz ? Gazını çıkarabiliyor mu
Yorgunannee_dd btlarn14 teşekkür ederim gündüz gece farkedermi acaba bilginiz varmı ? Birazdan alıcamda gündüz sorun yok gazı çıkıyor gece çok huysuz çıkaramıyor
btlarn14 Yorgunannee_dd biz de gece daha çok sorun yaşıyorduk ama doktor gündüz olanı tavsiye etmişti günde 3 kez 2ml veriyordum gece de çok işe yarıyordu yani
btlarn14 Yorgunannee_dd zaten ilacı kullanınca çıkardığı gaza inanamazsınız öyle çok gaz çıkarıyor ki bu kadar gazı nasıl biriktirmiş diye düşünüyor insan
Ask35tego Bende de gece olanı var Uykuya fayda ettiği gerçek ama gaz için emin değilim çünkü oğlum daha çok sanxilanmisti Kullanmadım
Yorgunannee_dd Ask35tego yaa internettede bu şekilde yorum yapmışlar daha çok sancılanmış gazı olmasa uyuyacak kendisini sıkmaktan uyumuyor
Ask35tego Yorgunannee_dd faydasız bacım 4 aydır geçiremedim sancıları zamanla Dr 4 ay dedi ama sizin 6 ay sürecek probiyotik ve gaz damlasına devam dedi Bol bol ayak masajı banyo omuzda gezdirmek tek ise yarayanlar bunlar