Minikmercimek Kızlar sezaryen olalı 5 ay oldu hala regl olmadım 1. Aydan beri d. Kontrol hapı içiyordum o yüzden mi olmuyorum acaba diye bıraktım 1 haftadır haftaya kontrole gidicem ama bilgisi olan var mı regl olmadan yumurtlama gerçekleşir mi doğumdan sonra
Denizzz88 Minikmercimek bende 5 ay olacak daha regli olmadım sormuştum ona göre dikkat edeyim diye ama hamile kalınabiliyormuş regli olmadan
Zehra1234 Minikmercimek bence düşük bi ihtimal nrmlde regl başlaması gerekiyo gebelk için yinede sorn giderseniz doktora
Minikmercimek Merve ama rahimin tam anlamıyla toparlanması yumurtlama başlaması için önce regl olmak gerekmez mi ben daha hiç olmadım lohusa kanamalarından sonra