erdeminannesi12 Zeyno123 doktora gidin 1 aylık bebeğe sizin yapabileceğiniz bir şey yok şurup verirler
Sevenne Zeyno123 benim bebektede balgam var ama öksürük falan yok hasta değil sadece hırıltı yapıyor sizinkidemi hırıltılı özellikle emerken hır hır ses geliyor uyuyken temiz bişey yok normal dururkende
Zeyno123 erdeminannesi12 gittim ama hicbir ilaç veremem dedi Küçük olduğu icin kan tahlili ciğer filmi falan çektiler herşey temiz çok şükür ama atamiyo çocuk balgamı oda öksürük yapiyo eğer oksurugumuz geçmezse yatış vericilermiş doktorlar
erdeminannesi12 Zeyno123 yani benim oğlum 7 aylık sayılır ben tereyağı pekmez kürü yapıyorum ama sizinki çok küçük başka bir şey yapılamaz diye biliyorum
Zeyno123 Ebrugzbk onuda Denedim kuzum burnuna damlayı sıktıkça yapıyorum ama lanet olası şeyler çıkmıyo 😥😥
Zeyno123 Sevenne malesef bizimki hiriltiyla başladı sizin dediginiz gibi ben balgamı çıkaramadığı için öksürük yapiyo diye dusunuyorum
Atakur Nazal aspiratörle serum fizyolojik sıkıp burnundan sümükleri çekin ben öyle yapıyorum benim bebeğim de aynı durumda ve henüz 17 günlük 😔
Zeyno123 Atakur peki size yatış falan dedilermi bizede physio med serum fizyolijik verdiler aspirotorunuzde var ama pek yeterli cikarmiyo sümük ve balgamu
Yorgunannecik Zeyno123 sizd tavsiyem birde burun spreyivar doktorumuz yazdi önce onu sıkıyorum bir muddet sonrada serum fizyolojik oyle bir cikiyorki cektiriyorum bide aspiratorle mis gibi oluyor bebekler icin brun spreyi Quixx diye alabilirsniz hicbir zarari yok
erdeminannesi12 selin-1903 yapılır ama suyla karıştırın biraz boğazını yakabilir ben su içiriyorum arkasından