Kızlar oğlum 4 aylık. Emziriyorum. İşe başlayacağım bir haftaya. Eskiden ara ara sütümü sağıp biberonla veriyordum kabul ediyordu. Fakat şimdi biberonu gördüğü gibi ağlamaya başlıyor asla kabul etmiyor. Bi 4 gün ise gitmiştim geçen ay o zaman başladı biberon reddi. O zamandan beri de asla kabul etmiyor biberonu. Ve ben yokken sağdığım sütleri nasıl kabul edecek bilmiyorum. Lütfen önerilerinizi yazar mısınız