Kızlar 1 aylık bebegimde öksürük ve balgam var balgamı atamiyo doktor fizyolijik su verdi burnuna damlat sırt üstü yatır çıkarıcak onları dedi fakat hiçbişey çıkmıyo eğer oksurugumuz geçmezse bebeğime yatış vericekler balgami cikarmak icin ne yapabilirim sizlerin arasında bizim gibi olan var mı bize yardım ci olur musunuz