Kızlar 7 aylık oğlum var ek gıdaya 5 ay 20 günlükken başladım tadımlara bu ay artık yemek suları kendine özel çora vs yapıyorum dök saca yiyo bazen püskirtüyo vs derken ağız cevresi hep batkın oluyor normal olarak ve oralar sivilce gibi ufak ufak kızarıklık oluyo belli bundan oldugu nasıl olack böle alışıyo mu yoksa ne yapmalıyım? Üzülüyorum ya