Minai_eliz Arkadaşlar merhaba, bebeğimin üstünü kesinlikle örtemiyorum malum hava da soğudu, sabah uyanıyo elleri yuzu buz gibi. Tulum alsammı dıyorum hıc kullanmadım. Fıkrı olan var mı?
TheBaby Minai_eliz Ben uyku tulumu aldım e-bebekten. Dün giydirdim. Terletmedide. Üşütmedide. Tavsiye ederm
mllhh Minai_eliz Biz de de o sıkıntı var maalesef ne kadar örtersem geri atıyor yada başının üstüne çekip ayaklarını açıkta bırakıyor☺️ battaniyenin ucunu yastığın altına sıkıştırıyorum sırf kaldıramadığı için uyanıp mızmızlanıyor ben de uyku tulumu almayı düşünüyorum en iyisi bence
Muhasebeciana Minai_eliz Evet evinizin sicaklik derecesine gore tog degerli uyku tulumu almanizi tavsiye ederim bizde aldik ebebekten henuz kullanmadik evimjz sicak oluyor suanlik diye ama bikac gune kullaniriz normal penye uyku tulumu giyiyor suan
1prens1prensesannesii Minai_eliz oğlum da öyle asla örttürmez. 17 aylık.. Bende tulum aldım 1.0 tog. Enhitbaby diye bir site ama ben Trendyol butiklerinden aldım.
TheBaby efsun0_0 E-bebekte hello baby markasının 1,5 tog. 59,90₺ şu an indirimde 4 ay 27 günlük bebeğime 9 aylık oldu. Büyük alın mutlaka Emirin_Annesi10
Metehan123 Hic bi sn bile dusunme al benimkinin ustunu ortuyodum acacam diye kendini uyandiriyodu usumesi de cabasi lc.den aldim kalin aldim baya benim ev alt bos oldugundan zor isiniyo icine bi zibinla yatiriyorum sabah kalkiyo ki firin gbi vucudu
tosbilitostos Minai_eliz kesinlikle al canım ben öyle rahatladım lcw den aldım tulumları cok güzel 2.5 tog benim ev soğuk oluyorda
GozdemHilal Ahh sabahlari yatağın her yerinden battaniye çıkıyordu uyku tulumundan ojxe çünkü örttüğü mu açmakla kalmayıp bacak arasına sikistiriyodu her açtığında yeni battaniye örtüyordum ama sırt bacak hep açıktı uyku tulumu aldım rahat ettim şükür mutlaka alin
GokSuM Minai_eliz aynı durumu yaşıyorum. Kendimi örttürmeyeceğim derdine uyumuyor. Dün aldım yıkadım bu gece kullanacağım umarım uykusuzluk biter. E bebekten aldım 1,5 tog. Bizim ev kışın hep 24-25 derece olduğu için biraz kalın geldi ama daha incesini bulamadım içine çıtçıtlı giydirip yatırırım. bu arada geçen hafta ergopouch aldım onun kalitesini de çok beğendim ancak ciddi beden sorunu yaşayınca geri yollamak zorunda kaldım. Benim kızım biraz kısa kilosuna göre. O tulum da ince uzundu. Belki almak istersiniz diye beden yorumu yaptım.