2 gün önce bebeğimi emzirdim gazını aldım yan yatırdım ama bi huzurzurluğu var gibiydi aradan 10 dakika geçti yavrum ağzından burnundan kusmaya başladı o an yan çevirdim ne yapacağımı şaşırdım annemleri çağırdım kayınvalidem aldı çocuğu yüz üstü çevirdi ağzına elini soktu eliyle ağzını temizlemeye çalıştı çocuk morardı nefes alamadı hemen ambulans çağırdık hastaneye gittik bizi bebek hastanesine sevk ettiler bebeği küveze aldılar akciğerine kusmugu kaçmış onu antibiyotik ile temizleyeceklermiş bir de düşük düzeyde hava veriyorlar şimdi hergün görmeye gidiyorum süt sağıp bırakıyorum basına böyle bişey gelen var mı çok morelim bozuk her gün ağlıyorum kızlar