Beybikolarr Canım kızım okadar dakik bir insan ki asla saatini şaşmıyo 5 dedim mi kalkıp oturuyoruz meğer sabahın bu saatleri ne kadar güzel saatlermişş canım evladım 😁😁😁 beni bu saatlerden mahrum bırakmadığın için çok teşekkür ederim sana 😬😬🥴🥴🥴
gonull Beybikolarr yalnız değilsin sevgili anne bizim pazar mesaimiz de 6 da başladı (her zaman ki gibi) 🥲🥲
Yigitkerimsmom Beybikolarr benimki de 5 buçuk 6 deyince uyanır her gün ve altına öyle bı yapar ki bütün kıyafetlerini çıkarıp tekrar giydiririm bu saatlerde 🤭 soğuk olmasa duşa sokacaktim öğlen yıkarım artık
Emelingoo Beybikolarr gündüz uykuları özellikle de son uykusu iki saati geçmemeli. Son uykusunda şekerleme yapmalı. Geceden çalıyor belli ki. Nasıl uyuyor gündüzleri?
Beybikolarr gonull ah ah geçen haftalarda bizimde 6 sağolsun çok uyuduğunun farkına vardı heralde beşe çektik biz onu 😂😂😂
Beybikolarr Emelingoo sadce öğlen bir saat uyuyor okadarcık hiç öyle saatlerce uyuyan bir kız olmadı sağolsun canım evladım
1Nisa1merve Gece milyon kez uyanıp aglayip ,meme isteyen gözümde uyku bırakmayan bir bebem var .şükürler olsun. Gündüz de gundz versiyonu var zaten 🥰😴🥱😳🤪
Mom8763 Beybikolarr bizse aynı durumdayız dün gece sarma sardım saat 1 e geliyordu yattım gece 100 kere uyandı en son sinirlendım aldım beşikten uyumuyor 😪
Beybikolarr Mom8763 ay biz de ikiydi yattık üçte geri kalktık dörtte yattık beşte temelli kalktık çok şükür 😅
Zynpalmina Cherryblossom biz de 1 yaşına gircez o yüzden mi bu kadar bozuldu düzenimiz ya ne zaman uyuyabilcez
Beybikolarr Nisan10T evet ne aradıklarının da anlamış değilim kalkıp oturuyoruz etrafı kolaçan etmek için heralde 😂😂