Kuru tutmaya özen gösterin çok iş yapmayın benimde çok geç iyileşti ve dikilesrim temizlik yaptığım için şişmişti hep sonra açılıyorsa daha kotu dedim ve hoc hir ise elimi vurmadım. Her tuvalette batikon sürdüm ve kurutma makinasıyla kuruttum. Nemli kalmaması lazım. 20 gün yattım hep bebeğimde öyle olsa emzirdim 1 ayın sonunda iyilesmisti.