Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık. Akşam emziriyorum ya da mama veriyorum uyuyor. Gece uyanmıyor ben kalkıp emzirmeye çalışıyorum gözünü açmıyor mama yapıyorm ağzı kilit uykudan uyanmıyor. 3 saati geçirmemek lazım diye biliyorum annem diyo uyandırma akşam yatıp sabah kalksın diyor. Şu an 7 saat oldu ne emdi ne mama uyuyor. Sizde durumlar nasıl