Ist2121 Kiar bebegim 3 gunluk ve geceleri surekli ayakta. Gunduz zar zor kalkiyor 2 saatte bir beslemek icin gece de uyumuyor ve tum gece emziriyorum 1 saat uyuyor uyaniyor sonra 1 saat memede kaliyor falan gibi.. Sebepsiz agliyor catlayana kdr fln cok uzuluyorum. O durumlarda napiyorsunuz siz? Birde sutum yetiyor mu diye nasil anlayabilim? Her emmeden sonra cis kaka beklemeli miyim?
1Emirbebek Ist2121 canim her emmeden sonra cis kaka ilk zamanlar beklemelisin evet. Özellikle cis doyduğunu gosterir. 1 saat memede kalmak yenidogan için çok uzun bir süre. Doktorum tek sefer emzirmede 30 dk nin üzerinde emzirmenin bebeğe enerji kaybettirecegini söylemişti. Doymuş mu diye test etmek içinse emzirme bitince takviye dene. Sagilmis sütun varsa o yoksa mama. Biberon kullanmak istemezsen kaşıkla şırınga vs ile dene. doymamış ise icecektir.
Lulemom Ist2121 bi günde 5-6 tane dolu dolu bez alıyorsan doyuyordur. Ben 1.5 sat emzirdiğimi biliyorum. Daha çok küçük. Anca çekiyor. Yoruluyor
Ist2121 1Emirbebek ben sut sagayim bi deneyim ozaman kac cc sagmaliyim peki? Bide emdigi icin sut biter mi acaba dedim? her emzirmeden sonrada cis kaka yapmiyor. Ya 2 saatte bir kaldirmak gercekten cok zor. Bide ameliyatliyim annem yanimda ama insan yine de hareketi kisitli oldugu icin zorlaniyor
karabc1 Bebekler ilk iki hafta açlıktan ağlar ilk kakasını yapmıştır. Çenesi daha tutamıyorsa biraz emzik ile güçlendirin. Benim kızımın öyleydi çene zayıftı çok yavaş emiyordu beceremiyordu bazen bebek aidiyet duygusunu tatmak içinde hafif emse bile memede kalmak istiyor. Kızım 1 aylıktı emin olun 2bucuk saat gece mememde kaldığını biliyorum. Siz en önemlisi çişi takip edin rengini kaç bez değiştiryorsunuz bunlar önemli kızımın ilk hafta hafif pembeli çişi geldiğinde doktor aç beslenemiyor diyerek mama takviye geçti bu hafta doktor kontrolünde belli olur kendinizi sıkıp sütünüzü etkilemeyin. Alabiliyorsa emzirin
Ist2121 karabc1 benimki massallah emmeyi ogrendi cok cok yapisiyor zor ayriliyor bazen.. bugun bikez pembemsi kan gelmis idrarindan. Simdi takip ediyorum. Bide her emzirmeden sonra cis kaka yapmiyor :/
1Emirbebek Ist2121 canim ilk ay boyunca her beslenme sonrasi 30 cc demisti doktorum biz de öyle denedik her beslenme sonrası ama 3 günlükken midesi küçüktür. 10 cc felan deneyebilirsin.1 haftadan sonra 30cc dene. Bitirirse tekrar denemelisin ama dahasını istiyor olabilir. Biz 2. Ay 60 denemeye başladık mesela.Cok geçmiş olsun bu arada bol bol yürüyüş de sana iyi gelir😊
Ist2121 Lulemom dun 2 kez kaka yapti bugun de suan saat 3, iki kez kaka yapti. Sut sagacagim bakalim emzirdikten sonra biraz daha sut veririm alacak mi diye
Lulemom Ist2121 kakaya göre değil çişe göre anlarsın doyduğunu, çünkü anne sütüyle beslenen bebek yeri geliyo 10 gün de kaka yapmıyo, doktorlar normal olduğunu söylüyo, sen çişe odaklan
Ist2121 Lulemom aa tamam.. cis cubugu bir tik mavi olunca bile hemen bezi degistiriyorum sizde oyle mi yapiyorsunuz yoksa biraz bekleniyor mu degismek icin?
Ist2121 Lulemom hadi ya bende oyle bisey olmuyor :( en iyisi acile gotureyim ya yuzu de sari gibi sanki hafiften korkmaya basladim