Bebeğim memeyi alıp emdikten biraz sonra dizlerini çekip ağlamaya başlıyor omzuma alıp pış pış yaptıpımda susuyor gaz yaptığı halde huzursuz pış pış yaparken iyi memeye gelince bi iki emmeden sonra ağlıyor neden acaba? Çok acemiyim yazarsanız çok sevinirim