Busrabtgn Kızlar bunu kabızlık için kullanmaya başladım ölçeğin 12 ölçek olanından içtim ama küçük taraf 1 ölçekmiş bu ilacı kullanan varsa acil beni rahatlatsın fazla mı normal mi bilemiyorum ayrıca 1 yaşında kızım var ve emziriyorum sıkıntı yaşarmıyım ?
ElSa2811 Busrabtgn valla siz şuan söyleyince farkettim ben bu ilacı hep 12 içmişim demek ki bilmiyordum büyük ölçekle sanıyordum üstelik herzaman emzirirken içtim bi sorun olmadı galiba
Busrabtgn tekboynuzluat kullanma talimatında 6 12 ölçek diyo kabızlık İçin ama bilemiyorum içim rahat değil
green_love1 Ben hep küçük tarafıyla içiyorum prospektüs de öyle yazıyor yani ama bir sorun olmaz bağırsaklarınız en fazla biraz daha çalışır yani hemen ishal yapmaz merak etmeyin
Oznuratm Bende kullanıyordum 2 sene önce ölçeğin küçük tarafıyla 1 kaşık atıyordum sadece unlu su diyodum her içişimde 🤣🤣
Veraveannesi Büyük ölçekle tepeleme içiyodum 12 saat sonra anca tuvalete çıkıyodum emziriyodumda doktorum sorun olmaz demişti