Merhaba! Hanımlar bebeğim 6 aya girmesine bir hafta kaldı ve felaket kabız. Baştan anlatayım 4 aylıkken bebeğim 100 gr kilo aldı ilk 3 ay gayet iyiydi birden böyle düşmesi yüzünden doktorumuz ek gıda yoğurt ve püre başlamamı istedi başladım ilk önce 3 gün sonra 5 gün kaka yapmadı ben sonra sadece yoğurtla devam ettim kabızlık ta 2-3 günde bir olarak devam etti bebeğim 5. Ayı doldurunca ben artık sebze püresine başladım havuç kabak patates falan yavrum çok fena kabız oldu çok afadersiniz keçi kakası gibi doktoruma söyledim oda fitil verdi kendi yapmazsa 2. Gün fitil at diye bende sevmiyorum bu fitil işini ya ona alışırsa diye dün bugün ağlaya ağlaya damla damla yapıyor ne yapacağımı şaşırdım çok üzülüyorum siz yaşadınız mı böyle bi sorun ne yapmalıyım birde 5 yaşında oğlum var onda da çok yaşadım bu kabızlığı hala devam ediyor ara ara çok yoruldum bu kaka işinden resmen psikolojim bozuldu