Mervea anladıgım kadarıyla sizin rapor degıstırmıslıgınız var. Ben raporu vanılyalıyla degıstırmek ıstıorum. Bıde 8 kutu yazmıslar. Yetmıor 10 yazdırmak ıstıorum. Yazan doktora mı gıtmelıyım. Arastırma hastanesınde cocuk gastro entolojı boluöu yazmıstı. Yıne ona mı gıtmelıyım. Cocuk doktoruna gıtsem degıstırırmı. Ozel yada devlet te