Masalmmmmmm ne ağlamalar, ne kendini yalnız hissetmeler, ne depresyonlar yaşadım bi bilsen. Manyak gibi çocuğu olan herkese “sen de ağladın mı?”diye soruyodum. Hayatım bi daha asla eskisi gibi olmayacak diye düşünüyodum. Bebeğimin nefesini dinliyodum sürekli ama “acaba ben anne olmaya hazır değil miydim?”diye düşünüyodum. Hepsi çok normal çünkü şu an vücudun 9 ayı aşkın süredir alıştığı durumdan çıktı, hormonlar ne yapacağını şaşırdı, sen anne oldun ve korkuların oluştu (ben anne olmadan önce hiç bi şeyden korkmazdım). Hepsi geçecek ve sen muhteşem bi anne olacaksın. Geçeceğine inan bebeğini bol bol göğsüne yatır çünkü şu an 11 aylık kızım değil göğsümde kucağımda durmuyo☺️