Deniz07 Kızlar bebeğim 10 aylık 1 aydır geceleri 2 veya 3 kez ağlayarak uyanıyor sebebi nedir sizce tecrübeli anneler aydınlatır mısınız beni 🙃🥲
Oznuratm Gece terörümüydü neydi yanlış hatırlamıyorsam öyle birşey okumuştum belkide rüya falan görüyorlardır oğlum16 aylık arada ağlayarak kalkıyor sakinleştirmek zor oluyor içi uyuyor sanki gözleri açık olsada 1-2 dakika sürüp geçiyor