Kızım 4 ay 9 günlük. Bir haftadır gece 15-20 dakikada bir ıkınarak uyanıyor gazı var gibi, kiminde meme veriyorum kiminde normal pişpişliyorum geri dalıyor ama 15-20 dakika sonra tekrar. Artık çıldırcam. Benzer şeyler okuyorum burada, uyku gerilemesi atak dönemi vs. Atak haftasının bitmesine 7 gün kaldığını gösteriyor hesaplayıcı, atak bitince bu durum da biter mi? Asıl merak ettiğim bu işte, allaaaşkına deneyimleyenler bi desin, bu durum her neyse atak haftası bitince düzeliyor mu her şey helppppp :(